Yerel Firma Rehberlerine Kayıt olun
Arama motorlarının yanı sıra yerel firma rehberlerinde şansınızı denemelisiniz .
Dizin listelerini kimsenin okumadığını düşünebilirsiniz, ancak bu tam olarak doğru değil.
Örneğin, sarı sayfalar, insanların belirli bir ürün veya hizmet için yerel bir tedarikçi aradığı ilk yerlerden biridir.
Sitenize yerel trafik çekmenin en etkili yollarından biri yerel bir reklam kampanyasıdır.
Örneğin, Google Ads ex Adwords veya Facebook Ads gibi araçları kullanan bir tıklama başına ödeme kampanyası .
Bu araçlarla belirli iller veya bölgeler için veya tek tek şehirler için hatta şirket merkezinden belirli bir kilometre yarıçapı için bir kampanya yarıçapı ayarlamak mümkündür .
Şimdi yerel alanda SEO’nun 3 parametresini anlamak için bir örnek alalım : Bulunduğunuz yerin yakınında bir “Japon restoranı” aradığınızı hayal edin.
- Alaka düzeyi : Google, dizine eklenen tüm işletmeler arasından Japon restoranlarını çıkarıyor
- mesafe : Japon restoranları arasından Google, bulunduğunuz yere en yakın olanları seçer
- önem : yakınınızdaki Japon restoranları arasında Google en popüler 3’ü gösterir.
Tabii ki ilk iki parametre üzerinde pek bir şey yapamazsınız, ancak iyi bir yerel SEO çalışması sayesinde, sıralamanızı iyileştirmek için üçüncü üzerinde çalışabilirsiniz.
Hemen görünen bilgiler, yerel bir pakette mi yoksa bilgi grafiğinde mi göründüğüne bağlı olarak değişir. Her durumda, çokturlar ve görsel etki kesinlikle organik sonuçlardan üstündür. Bunlar arasında:
- iletişim detayları
- zaman çizelgeleri
- haritadaki konum
- siteye bağlantı
- telefon ve aramayı doğrudan başlatmak için bir düğme
- Görüntüler
- İleti
- video
- Ürün:% s
- incelemeler ve derecelendirmeler
ve daha fazlası.
Google My Business yerel aramalarda neden bu kadar etkili?
Google’da arama yaptığınızda, Google My Business profillerinden gelen sonuçlar , reklamlardan hemen sonra ve organik sonuçlardan önce gelen bir blokta görünür.
Bu konum ön plandadır, bu nedenle burada görünerek aşağıdaki birkaç konumdakilerden çok daha fazla tıklama almanız olasıdır.
Ayrıca local pack adı verilen bu bloğun oldukça net bir haritası var. Harita, Google Haritalar’dan alınmıştır ve yerel SEO’nun üç parametresine göre kendilerini en iyi şekilde konumlandıran şirketleri gösterir: alaka düzeyi, uzaklık, önem (daha fazlası için).
Örneğin “araba satıcıları” araması yapan Google, o sırada bulunduğum yere en yakın olanları buldu.
Yerel SEO: Kimin için yararlıdır ve neden önemlidir?
Yerel SEO’nun yayılması, akıllı telefonların başarısı ile el ele gitti. Bu cihazlarla, aslında, yerel arama, coğrafi bir unsurla çevrili bir istek yazarak, herhangi birimizin şahsen doğrulayabildiği baş döndürücü bir artışa sahipti .
Adından da anlaşılacağı gibi, Yerel SEO, özellikle oteller, restoranlar, pansiyonlar, mağazalar, profesyoneller (diş hekimleri, doktorlar, anketörler) gibi halka hizmet sunan faaliyetler için çok yararlı olan bir SEO dalıdır. , avukatlar … ), ustalar (marangoz, tesisatçı, elektrikçi …). Kısacası, halkla ve tamamen yerel bir alanda çalışan tüm meslekler.