<Seo nedir?>

#AnahtarBANK

İlk Byte Süresi

İlk Bayt Süresini İyileştirin (TTFB)

TTFB , First Contentful Paint (FCP) ve Largest Contentful Paint (LCP) gibi kullanıcı merkezli ölçümlerden önce geldiğinden, kullanıcıların yüzde 75’lik diliminin “iyi” eşik içinde bir FCP deneyimi yaşaması için

Anahtarı oku »
Ürün Performans Takibi

Ürün Performans Takibi

Analytics, e-ticaret işinizin her bölümünde inanılmaz derecede faydalıdır. Topladığınız veriler, ziyaretçi davranışınızı ve haftanın hangi gününün en büyük gelir kaynağınız olduğunu

Anahtarı oku »
Ödeme Süreci Zekası

Ödeme Süreci Zekası

Online alışverişler, elektronik e -cüzdanlar ile yapılan ödemeler  ve internet üzerinden para transferine yönelik hükümler dahil olmak üzere uzaktan gerçekleştirilen tüm bu

Anahtarı oku »
Alışveriş Davranışları Metriği

Alışveriş Davranışı Metrikleri

Kişiselleştirme, e-ticaretin büyümesini ve başarısını gerçekten yönlendirebilecek bir stratejidir .  Ancak, müşterilerinize  gerçekten  ilgilenecekleri türden alakalı içerik sağlayacaksanız, ne görmek istediklerini bilmeniz gerekir. Bu, müşteri davranışı

Anahtarı oku »
Kullanılabilirlik

Kullanılabilirlik

Hiç şüphe yok ki SEO ve kullanılabilirliğin tamamen farklı iki amacı vardır. SEO’nun amacı, belirli anahtar kelimeler için arama motorlarında üst

Anahtarı oku »

Backlink İnşaası Nasıl Yapılır?

Geri bağlantılar oluşturmak, arama motoru optimizasyonunun (SEO) önemli bir parçasıdır . Daha doğrusu, sayfa dışı optimizasyon alanına aittirler . Sayfa dışı optimizasyon , Google sıralamanızı iyileştirmek

Anahtarı oku »