SEO başarınızı artırabilecek veya bozabilecek sayfadaki faktörleri keşfedin.
Kendi web sitenizdeki birçok öğe, istediğiniz sıralamayı ve trafiği elde etmenize yardımcı olabilir. Ama onları doğru şekilde optimize ediyor musun?
Sayfa içi SEO nedir ve KPI’ları karşılamanıza nasıl yardımcı olabilir? Sayfa içi SEO, günlük SEO’nun temel bir parçasıdır. SEO başarınızı sağlayabilecek veya bozabilecek sayfadaki faktörlerdir.
Sayfa içi SEO, web sayfalarındaki öğeleri SEO için optimize etme uygulamasıdır – ancak düşündüğünüzden daha karmaşıktır.
Tek tek sayfaları optimize etme etrafında dönen teknik ve içerik SEO kombinasyonu için kapsayıcı bir addır. Bu uygulama içeriğin yanı sıra meta etiketleri, başlıkları, bağlantıları ve bağlantı metnini ve daha fazlasını içerir.
Tüm bu öğelerin birlikte nasıl çalıştığı ve arama motorlarının yanı sıra insanlar için de çalıştıklarından nasıl emin olacağınız konusunda strateji belirlemelisiniz.
Uzmanlık, Yetkililik ve Güvenilirlik (veya EAT) göstermek, başlık etiketlerinizi optimize etmek ve iyi bir metin yazmak, iyi bir sayfa SEO’sunun tüm unsurlarıdır.
Sayfa içi SEO, arama motorlarının başlangıcından bu yana çok değişti – bazı temeller aynı kalıyor. Daha yeni tekniklere ayak uydururken sayfa içi SEO’da temel yetkinliğe sahip olmak, rekabet avantajınızı korumak için çok değerlidir.
Sayfa İçi SEO için Eksiksiz Kılavuzunuz aşağıdaki gibi soruları yanıtlamanıza yardımcı olacaktır:
- Sayfa içi SEO nedir? Ve neden önemli?
- İçerik denetimini nasıl gerçekleştiririm?
- EAT nedir ve sayfa içi SEO’mu nasıl etkiler?
- Başlık etiketlerimi ve meta açıklamalarımı nasıl optimize ederim?
- Başlık etiketlerimi nasıl yazmalıyım?
- Anahtar kelime yamyamlığı sıralamalarımı ve trafiğimi sabote ediyor mu?
- Öne çıkan snippet’ler için içeriğimi farklı şekilde yapılandırmam gerekir mi?
Akıllı SEO uygulayıcıları bilir: sayfa içi optimizasyon sürekli bir süreçtir. İçeriğinizin arama motoru sonuç sayfalarında yer almasını sağlamanın en temel parçalarından biridir.
Sayfa içi SEO mükemmel bir sayfayla bitmez; İyi, alakalı ve güncel olduğundan emin olmak için içeriğinizi sürekli olarak gözden geçirmeniz ve denetlemeniz gerekir.
Google geliştikçe, kullanıcıların ne aradığını ve ihtiyaçlarını nasıl karşılayacağını anlamada daha da iyi hale geliyor. Bu, rekabeti yenmek için içeriğinizin hazır olduğundan emin olmanız gerektiği anlamına gelir.