SEM nedir?

Arama motoru pazarlaması (İngilizce: Arama Motoru Pazarlaması, kısaltma: SEM), arama motorları aracılığıyla kendi web sitenize ziyaretçi çekmeyi amaçlayan tüm önlemlerin genel terimidir .

Arama motoru pazarlaması iki doğrudan alt alana ayrılır: arama motoru optimizasyonu (SEO) ve arama motoru reklamcılığı (SEM).

SEO, organik arama terimlerinde alakalı arama terimleri için kendi web sitenizi mümkün olduğunca yüksek listelemeye çalışır. SEM’de bu üst pozisyonlar satın alınır.

Arama motoru pazarlamasının kısaltması SEM’dir ve İngilizce’den alınmıştır. SEM, Arama Motoru Pazarlaması anlamına gelir . SEO ve SEM ayrıca İngilizce’den gelir ve Arama Motoru Optimizasyonu ve Arama Motoru Reklamcılığı anlamına gelir .

SEM ve SEO arasındaki farklar nedir?

Arama Motoru Pazarlamasının Faydaları

  • Çok az veya hiç saçılma yok: Hedef kitlenize çok hassas bir şekilde ulaşırsınız
  • Adres zamanı: Kullanıcı konu veya ürünle zaten ilgileniyor
  • Reklamların kabulü: Reklamlar, kullanıcının ilgi alanına uygundur
  • Sürdürülebilirlik: Özellikle SEO, genellikle aylar hatta yıllar boyunca etkisini sürdürür.
  • Kontrol seçenekleri: SEM ile doğru takip ile reklamlarınızın ne kadar karlı olduğunu tam olarak kontrol edebilirsiniz.

Arama motoru pazarlamasının dezavantajları

  • Rekabet: Arama sonuçları genellikle oldukça rekabetçidir ve bu çok fazla çaba gerektirebilir.
  • Sınırlı hedef kitle: SEM’de, ilgili arama terimleri tükendiğinde hedef kitleyi genişletmek zordur.
  • SEO Süresi : SEO’nun etkilerinin ortaya çıkması bazen aylar alabilir.
  • Platform bağımlılığı: Google’ın öyle bir pazar gücü var ki, neredeyse herkes tüm SEM çabasını yalnızca Google’a adadı ve bir dereceye kadar bağımlılık yarattı.

SEO ve SEM arasındaki 7 fark

İçerik hizmetleri, işletmelerin ihtiyaçlarına uygun hedef kitle odaklı çalışmalar bütünüdür.

İyi kurgulanmış bir içerik sizi hedeflerinize götürür ve mutlak başarının sırrı, zengin içeriklerden geçer.

Keywords ekibi birçok konuda ihtiyaç duyduğunuz içerikleri sunar ve hedef kitlenize hikayenizi başarılı bir şekilde anlatmanızda, etkin çözüm ortağınızdır.

“Google, benzersiz ve zengin içeriklere bayılır…”

Aramanın müşteri yolculuğundaki rolü zaman içinde değişti. Geçmişte, arama, müşteri yolculuğunun her aşamasına nüfuz eden bir şey değil, ikincil bir unsur olarak görülüyordu.

 

Bu, müşterilerin ihtiyaçlarına çözüm aradığı ilk aşamadır. Forrester araştırması , müşterilerin yüzde 71'inin bu aşamada genellikle arama motorlarına yöneldiğini buldu. Aynı çalışma, alışveriş yapanların yüzde 74'ünün seçenekleri karşılaştırırken veya satın alma işlemi yaparken arama motorlarını kullandığını buldu. Bu , aramanın alaka düzeyini vurgular .

SEM, genellikle markalı ürün aramalarına öncelik verir ve bu müşteri sorgularıyla alakalı markalı anahtar kelimeler etrafında stratejiler oluşturur. Bununla birlikte, birçok ayrı çalışma, marka dışı arama terimlerinin müşteri yolculuğunun her aşamasında kritik olduğunu bulmuştur.

 

Ancak arama motoru pazarlamacıları, marka bilinirliği oluşturmanın önemini ve aramanın bu hedeflere nasıl katkıda bulunabileceğini zaten anlıyor. Aynı Bing araştırması, markalı bir reklamın bilinirliği yüzde 24 ve satın alma amacını yüzde 32 artırdığını buldu.

 

 

Arama motoru optimizasyonuna ek olarak SEM, tıklama başına ödeme (PPC) reklamları gibi ücretli arama kullanımını da içerir.

 

Amacınız marka bilinirliği oluşturmaksa gösterimleri ve tıklamaları takip edebilirsiniz. Amacınız nitelikli potansiyel müşteriler oluşturmaksa, çevrimiçi kayıtları (bültenler veya etkinlikler için), indirmeleri veya e-posta sorgularını takip edebilirsiniz. Satışları artırmak istiyorsanız, e-ticaret satışlarına veya çevrimdışı satışlara odaklanın, ikincisi telefon görüşmelerini günlüğe kaydederek.

Dijital manzara muazzam bir dönüşüm geçirdi. Pazarlamanın geleneksel çevrimdışı dünyadan dijital alana kaymasıyla birlikte, artan sayıda şirket internette faaliyet gösteriyor. Tüketiciler ayrıca satın alma kararlarını vermek için internete giderek daha fazla güveniyorlar. 

SEO & SEM arasındaki temel farklar

SEO ve SEM çalışmaları birlikte yapılmasına rağmen birbirinden ayrı tekniklerdir.
Aralarındaki en büyük farklar ise;

SEM ile yapılan reklam çalışmaları geçici sonuç verirken, SEO ile doğru ve sürekli yapılan çalışmalar kalıcı sonuçlar vermektedir.

SEM ile yapılan reklam çalışmaları kalıcı olmamakla birlikte hemen etki eder ve çok daha hızlı sonuç alabilirsiniz.

SEO çalışmalarının maliyeti çok daha düşüktür. Bu sebeple kullanıcılar SEO çalışmalarına yönelir ve daha çok tercih ederler.

Doğru bilgiyi verdiğinden emin olamadıkları için kullanıcılar reklamlara tıklama eğiliminde değildir.

SEM çalışmaları nasıl yapılır?

SEM çalışmaları Google ADS, Facebook Business vb. platformlar üzerinden  yürütülebilir.  Google ads üzerinde verdiğiniz reklamlar sayesinde arama sonuçlarında SEO yapmadan bütçeniz bitene kadar üst sıralarda görünebilirsiniz.

SEM’i kim yönetiyor?

Her şirket SEM’i kendisi yapabilir . Ancak bazı durumlarda profesyonel bir ajansla çalışmanız tavsiye edilir. Ajans , uygun anahtar kelimelerin seçilmesine ve kampanyaların oluşturulmasına yardımcı olur .

Nereden destek bulabilirim?

Profesyonel olarak arama motoru pazarlaması yapmak istiyorsanız SEM ajanslarından destek alabilir veya bir SEM yöneticisine danışabilirsiniz. Ancak, SEM yöneticisinin görev tanımı hala nispeten yenidir. Bu yöneticilerin çoğu, SEO ve SEM hakkında derinlemesine bilgi sahibidir.

SEM’i kendim öğrenebilir miyim?

SEM elbette diğer teknikler gibi öğrenilebilir. Bu amaçla çevrimiçi olarak da katılabileceğiniz kurslar ve seminerler mevcuttur. Google ayrıca Google Ads için kapsamlı bir öğrenme platformu sağlar . Örneğin, Google Adwords’e Giriş videosu burada ilginç .

İşletmeler İçin Örnek SEM Planlaması

Firmalar sanal ortamlarda kendilerini tanıtmak ve daha fazla kişiye ulaşmak için birçok çalışmalar yürütmektedir. Ancak bireysel olarak yürütülen bu çalışmalardan ne yazık ki istenilen sonuçlar alınamamakta ve hedeflenen geri dönüşlere ulaşılamamaktadır.

Global sanal pazarda tutunmak için dijital pazarlama tekniklerini doğru bir şekilde uygulamak gerekiyor. Özellikle orta ölçekli işletmeler büyüme yolunda emin adımlarla ilerlemek için sanal pazarlama tekniklerini daha yoğun bir şekilde kullanmaya başlamış durumda.

Orta ölçekli bir işletme için örnek bir SEM planı aşağıdaki rotayı izlemektedir:

Erişim kanallarının belirlenmesi

SEM planı arama motorları ile optimize edilebileceği gibi sosyal platformlarla da uygun hale getirilmektedir. İşletmelerin çalışma alanları ve hedef kitleleri doğrultusunda stratejiler belirlenerek, bu doğrultuda SEM kanalları seçilir.

Erişim kanallarında firma platformları oluşturulması

Kullanıcıların firmanın dijital reklamlarına ulaşmaları tek başına yeterli değildir. Bu sosyal ve sanal platformlarda işletmenin kanalları oluşturularak kullanıcıların firmayı düzenli olarak takip etmesi imkânı da yaratılmalıdır.

Etkileşim çalışmaları ile daha fazla kişiye ulaşma

Oluşturulan sosyal platformlar SEM uygulamaları ile desteklenerek etkileşimi arttırılmaktadır. Bu sayede sitenizi ve sayfalarınızı daha çok kişi ziyaret edecek ve firmanızı takip edecektir.

E-ticaret Siteleri İçin SEM Kavramı

E-ticaret sitelerinin binlerce ürün kalemi olduğunu düşündüğümüzde SEM yönetimi  için profesyonel bir yardım alması gerekmektedir. Fakat ülkemizde kendi kampanyalarını yöneten kişilerde en sık karşılaşılan 5 hatayı tespit ederek sizlerle paylaşmak istedik. Eğer sizde bir e-ticaret sitesi yönetiyorsanız bu hataları yapıyor olabilirsiniz. En azından hatanın neresinden dönerseniz kardır.

Tüm Kampanyaların Ana Sayfaya Yönlendirilmesi

E-ticaret siteleri bir ürün için kampanya oluşturduğunda bağlantı adresi olarak ana sayfaya yönlendirebiliyor.

Örneğin Note 7 model bir telefon arayan ziyaretçinin ana sayfaya yönlendirilmesi aslında onun işini kolaylaştırmaktan çok uzatmanıza neden oluyor.

O nedenle tüm ürünler için alakalı ürünün sayfasına reklam verilmesi gerekmektedir.

Google Ads üzerinden kategori bazlı reklam kampanyalarında ise ilgili kategoriye bağlantı verilmesi gerekmektedir.

Reklam Hedef Kitlesinin Yanlış Belirlenmesi

Özellikle Google Ads ajansı firmalar bu analizi çok iyi gerçekleştiriyor.

Reklam ayarlarında bir anahtar kelimenin uygulayacağı stratejide 3 farklı yöntem yer almaktadır.

Geniş, Kelime veya Tam seçenekleri aslında anahtar kelimenin hangi varyasyonları üzerinde reklam gösterilmesi gerektiğini belirleyen bir seçenektir.

Kitap anahtar kelimesi üzerinde geniş seçeneğini seçtiğinizde “anaokul kitabı” aratmasında da reklamınız gözükecektir “din kitabı” aratmasında da reklamınız gözükür. Bu konuda tavsiyemiz ise genellikle Tam eşleşme seçeneğidir.

Negatif Anahtar Kelimeler Eklenmemesi

Örneğin halı satışı gerçekleştiriyorsanız “yün halı” satmadığınız taktirde “yün” kelimesini negatif anahtar kelimelere ekleyerek o kelime ile yapılan aramalarda reklamınızı göstermeyebilirsiniz.

Negatif anahtar kelimeleri belirlerken iyi düşünmek gerekir, kampanyanıza olumlu etkileri olduğu gibi yanlış optimizasyonlarda çok fazla olumsuz etkilerle karşılaşabilirsiniz.

Burada hataya düşmemek için sürekli takip, teknik optimizasyon ve etkili anahtar kelime belirlemek hayati öneme sahiptir.

Lokasyon Hedeflemesi

Örneğin Antalya, Bursa ve Kütahya illerinde reklamlarınızın gözükmesini istiyor fakat İzmir, İstanbul illerinde gösterilmemesini istiyorsanız bu durumu Google Ads danışmanlığı panelinizden Lokasyon Hedefleme özelliği ile sağlayabilirsiniz.

Hangi lokasyonlarda reklamınızın gözükeceğine karar verebilir, bölgesel işaretleme, yarıçap gibi ekstra filtreler uygulayabilirsiniz.

Lokasyon hedeflemesi bölgesel hedef kitleye erişim için en etkili stratejilerden biridir. Etkili bir kampanya ile satışlarınıza yüksek oranda pozitif etki eder.

Google Analystic İle Bağlanmaması

Google Ads üzerinden oluşturduğunuz kampanyaların siteniz ile alakasını rahatlıkla takip edebilmek için mutlaka Google Analystic servisi ile bağlamanızı öneririz.

SEM Ajansı İle Reklam Vermenin Avantajları

Kendi reklam bütçenizi kendiniz yönetiyor olabilirsiniz, o zaman bu Google Ads ajansı SEM firmalara neden ihtiyaç duyayım? Gibi sorular kafanızda oluşuyor olabilir. Dilerseniz bu yazımızda bir Google Ads SEM ajansı ile çalışmanın size nasıl büyük etkiler sağlayacağını birlikte inceleyelim.

Tıklama Başı Daha Düşük Maliyetler

Google Ads yönetimi sağlayan firmaların sürekli olarak yeni kampanyalar oluşturması ve aktif olarak yüzlerce hesap yönetmesinden dolayı Google tarafından sağlanan bir avantaj sayesinde aynı sıralamalara daha düşük reklam maliyetleri ödediği bir gerçektir. Bu sayede sektörünüz ne olursa olsun bireysel olarak vereceğiniz reklam kampanyalarına oranla %50 daha düşük tıklama başı maliyet ödeyeceksiniz.

Ölçümlenebilir Veriler Anahtar kelimelerin ortalama TBM (Tıklama başı maliyet) oranları, tıklama sayısının satışa oranı, toplam bütçenin oluşturduğu hedef kitle gibi birçok veri incelenerek daha faydalı optimizasyonlar yapılması ve minimum bütçe ile maksimum verim alınması sağlanır.

Satış Odaklı Anahtar Kelime Seçimleri

Anahtar kelimelerin belirlenmesi konusunda ziyaretçilerin davranışları, hangi anahtar kelimeler üzerinden satışların gerçekleştiği Google Ads danışmanlığı veren firmalar tarafından kolayca tespit edilebilir.

Bu sayede bu anahtar kelimelere yoğunlaşarak satış oranları arttırılır. Bu sayede bu anahtar kelimelere yoğunlaşarak satış oranları arttırılır. Bu sayede bu anahtar kelimelere yoğunlaşarak satış oranları arttırılır. Bu sayede bu anahtar kelimelere yoğunlaşarak satış oranları arttırılır. 

Hangi faydalı SEM araçları var?

Bugün internette SEM, SEO  için de uygun olan bir dizi araç bulabilirsiniz. Bu araçlardan en yaygın olanları:

  • Google Ads Editor
    Google Ads Editor ücretsiz olarak indirilebilir ve birçok pratik işlevi yerine getirir. Buna toplu değişiklikler , performans istatistikleri ve kampanyaları çevrimdışı düzenleme yeteneği dahildir.
  • Google Ads Anahtar Kelime Planlayıcı
    Bu ücretsiz araç, doğru anahtar kelimeleri bulmayı ve tahminler oluşturmayı mümkün kılar.
  • Google Analytics
    Bu araç, müşteriler hakkında doğru veriler sağlayan ve aynı zamanda onları analiz eden bir pazarlama aracıdır. En ünlü araçlardan biridir.

Sem Çalışmalarının Trafiğe Katkısı

İnternet üzerinden satış ve pazarlama hizmetlerinin yaygınlaşması ile birlikte hayatımıza yeni kavramlar girmiştir. Bu kavramlar arasında yer alan seo ve sem hizmetleri özellikle pazarlama ve perakende satış firmaları için oldukça büyük önem taşımaktadır.

SEO ve SEM

Pazarlama nispeten geniş bir terimdir. Bir şirketin görünürlüğünü artırmaya veya satışları artırmaya yardımcı olan çeşitli yöntemleri içerir. Geleneksel pazarlama stratejileri bazen çevrimiçi pazarlamada kullanılır.

Ancak, çevrimiçi pazarlama yalnızca dijitaldir ve örneğin sosyal medya, e-posta pazarlaması, bağlı kuruluş pazarlaması ve çok daha fazlasını içerir. SEM, çevrimiçi pazarlamanın bir parçasıdır ve bu nedenle önemlidir, çünkü SEO ve SEM nihayetinde yeni müşteriler kazanır ve başarı ölçülebilirdir .

SEM’in avantajları

SEM’in en büyük avantajı, müşterileri hedeflemenize olanak sağlamasıdır . Anahtar kelimeler, onları arayan potansiyel müşterilerin sitenize gelme olasılığı daha yüksek olacak şekilde seçilebilir ve web sitelerine dahil edilebilir. SEM ile de bu yöntem kullanılarak arama motoru reklamları arama sonuçlarının sayfalarına yerleştirilebilir.

SEM için Sosyal medya neden önemli?

Sosyal medya dediğimiz olgu insanların sanal âlemde sosyalleşmesi neticesinde ortaya çıkmıştır. İnsanların yaptıklarını, yapacaklarını ve olan olay ve düşünceleri paylaşma arzusu “Sosyal Medya”da can bulmuştur.

SEM nasıl çalışır?

Arama motoru pazarlamasında ana görevlerden biri , ilgili hedef kitle tarafından en sık aranan terimleri belirlemek için anahtar kelimeleri bulmak ve uygun araçları (Google Ads gibi) kullanmaktır.

Bu anahtar kelimeler, arama motorları tarafından, tıklama başına ödeme modeli (PPC) gibi belirli modellere göre faturalandırılır .

SEM'in alt alanları

Arama motoru pazarlamasında, arama motoru optimizasyonunun (SEO veya Arama Motoru Optimizasyonu) ve arama motoru reklamcılığının (SEM veya Arama Motoru Reklamcılığı) iki alanı önemli bir rol oynamaktadır.

Organik arama terimleri , arama motoru sonuç sıralamalarında (SERPS) görünen ve ödeme yapılmayan terimlerdir . SEM ise Google’da “gerçek” arama sonuçlarının üstünde görülebilen ve ücreti ödenen anahtar kelimeler kullanır .

Web Siteleri SEM Açısından Nasıl Olmalıdır?

Searchengineland.com verilerine dayalı olan bu makalede 2016 yılı için maksimum geri dönüşü sağlayacak, SEM kampanyalarına ev sahipliği edecek bir internet sitesinin olmazsa olmaz 5 maddesini sıralayacağız.

Sosyal medyada ya var olun, ya da yok olun!

Evet başlık belki biraz sert gelebilir ama tam olarak açıklanmak istenen durum bu şekildedir. Sadece Facebook üzerinde değil en azından Facebook, Twitter, İnstagram, Youtube platformlarında aktif bir hedef kitlenin oluşturulması gerektiğini öngörüyorlar.

Bunun için bir reklam bütçesi ayırmayı mutlaka unutmayınız.

Mobil web sitesini es geçmeyin!

Yeteri kadar ziyaretçiye sahibim, mobil site şu an için gerekli değil diye düşünmeyin!

Ziyaretçilerinizin kaynağı Google olunca ve arama sonuçlarında son zamanlarda mobil siteleri daha üst sıralarda listelediğini düşününce harekete geçme zamanının geldiğini belirtmek isteriz.

Etkileşim için aramaları tercih edin!

Dijital pazarlama üzerine kurduğunuz tüm SEM reklamlarında etkileşim için arama yapılmasını talep edin.

Aramalar ve hedef kitlenin karşısında bir yetkili görmesi inanın daha fazla güven oluşturmaktadır.

SEM kampanyalarında %20 Kuralı

Aramalar üzerinden gelen ve SEM kampanyalarına dayalı ziyaret kaynak oranları %80-%20 oranlarına sahip olmalıdır.

Örneğin arama bazlı ziyaretçileriniz toplam ziyaretçi sayısının %80’ini oluşturuyorsa SEM kampanyaları üzerinden aldığınız ziyaretçi sayısı %20’nin altına düşmemelidir.

Eğer düşük oranda ise SEM bütçenizi arttırma yoluna gidebilirsiniz.

İçerik her zaman KRAL kalacaktır!

Belki de son 10 yılın dijital pazarlama alanında kaderini değiştiren, fakat kendi hiçbir zaman değişmeyen tek unsur içerik konusudur. 2016 yılında da içeriğin krallığını ilan ettiği bir yıl olacağını şimdiden belirtmekte bir sakınca yoktur.

Önce ziyaretçi odaklı içerikler hazırlayın ve ardından içeriğinizi SEO için optimize edin. Maksimum verimi anca bu şekilde alacaksınız

Pazar payı

GOOGLE
0%
BING
0%
YAHOO
0%
BAIDU
0%
YANDEX
0%
DuckDuckGo
0%

Tarihi

1990’lı yılların sonuna yaklaşırken web sitelerinin artışı beraberinde arama motorlarının da ortaya çıkmasına neden oldu. Bunun başlıca nedeni daha kesin ve daha hızlı sonuçlar elde etmekti. Arama motorları hizmetlerini finanse etmek için tıklama başına ödeme (PPC) gibi bir iş modeli geliştirdi. Bunlardan biri de 2003 yılında, hala hizmet veren Yahoo’ya evrildi. Google bu iş planını 2000 yılında Google AdWords ismiyle başlattı. 2009 yılında Google’ın pazarı domine etmesinden ötürü Yahoo ve Microsoft duyurduğu ortaklık 2010 yılında hayata geçti.

SEO (arama motoru optimizasyonu) danışmanları işletmelerin arama motorlarının sunduğu reklam fırsatlarını öğrenmesine ve kullanmasına yardımcı olmak için tekliflerini genişletti ve arama motorları aracılığıyla öncelikle pazarlama ve reklamcılığa odaklanan yeni ajanslar ortaya çıktı.

Arama motoru pazarlaması terimi, SEO, arama motorlarında ücretli listeleri yönetme, siteleri dizinlere gönderme, çevrimiçi pazarlama stratejileri geliştirme ile ilgili faaliyetlerin yelpazesini kapsayacak şekilde bireyler ve işletmeler için 2001 yılında Danny Sullivan tarafından popüler hale getirildi.

Ads kimler kullanmalı?

Ticari faaliyet gösteren tüm siteler adwords kullanmalıdır en azından nasıl kullanacaklarını öğrenmeleri gerekmektedir. Blog, bilgi, destek türü sitelerin adwords kullanması tamamen maddi kayıptır.

Markalaşma ve ziyaretçi kazanmak için iyi bir yöntemdir ancak maliyet oranları fazla olduğu için bu bütçeyi sosyal medyada değerlendirmek daha verimli olacaktır.

Ticari siteler ise markalaşma sürecinde mutlaka kullanmalıdır.

Örneğin, bir tişört markası kurdunuz şirketiniz üretime başladı ancak satış yapabileceğiniz bir pazar bulamadınız bu durumda dijital pazarlamaya yönelerek kendi müşterilerinizi bulmanız gerekir veya adınızı duyurarak bu pazarda yer alan satıcılara kendinizi kanıtlamanız gerekir.

Sizi tanıtacak en hızlı yöntemlerden biri adwords’tür.

SEO ile tişört kelimesinde üst sıralara çıkmak zaman alacaktır ve ilk sırayı elde etmek çok zor olacaktır ancak güzel bir reklam planlaması ile ihtiyacınız olan şirket tanıtımını yapabilirsiniz.

Anlık fırsat değerlendirmeleri

adwords ile kar elde edeceğiz bir reklam planı istiyorsanız gündemi takip etmeniz ve elinizdeki ürün çeşitliliğini artırmalısınız.

Örneğin, televizyonda çıkacak olan “Anzer balı zayıflamaya yardım ediyor” haberi önümüzdeki birkaç gün için “anzer balı” satışlarını artıracaktır.

Siz anzer balı kelimesinde SEO yöntemleriyle anında ilk sıralara çıkamazsınız ancak adwords reklamları ile kısa sürede 1. sıra olarak anlık talebin arttığı bir nokta yer alabilirsiniz.

Unutmayın ki..

gündem her zaman kendiliğinden şekillenmez. Haber ajanslarıyla yapacağınız anlaşma ile kendi ürünlerinizin tanıtımını içeren haberlerle kendi gündeminizi yaratma fırsatları da oluşturabilirsiniz.

Arama motoru pazarlamada bir uzman olduysanız haberi izleyen insanlar yaptıkları aramalarla zaten sizi bulacaktır.

Arama Motoru Pazarlaması (SEM) Faydaları

Arama motoru pazarlaması (SEM) etkili bir reklam aracı olduğundan birçok fayda içerir. İnternet ortamında reklam ve tanıtım yapmak isteyen kişi ve kurumların en çok tercih ettikleri dijital pazarlama ajansı konudur. Başlıca faydaları şunlardır:

Sıkça Sorulan Sorular

Hizmetlerimiz hakkında müşterilerimizin sıkca sorduğu soruları derledik. Sizin de sorularınız varsa bize ulaşabilirsiniz.

Far far away, behind the word mountains, far from the countries Vokalia and Consonantia, there live the blind texts. Separated they live in Bookmarksgrove right at the coast
Far far away, behind the word mountains, far from the countries Vokalia and Consonantia, there live the blind texts. Separated they live in Bookmarksgrove right at the coast
Far far away, behind the word mountains, far from the countries Vokalia and Consonantia, there live the blind texts. Separated they live in Bookmarksgrove right at the coast
Far far away, behind the word mountains, far from the countries Vokalia and Consonantia, there live the blind texts. Separated they live in Bookmarksgrove right at the coast
Far far away, behind the word mountains, far from the countries Vokalia and Consonantia, there live the blind texts. Separated they live in Bookmarksgrove right at the coast
Far far away, behind the word mountains, far from the countries Vokalia and Consonantia, there live the blind texts. Separated they live in Bookmarksgrove right at the coast
Far far away, behind the word mountains, far from the countries Vokalia and Consonantia, there live the blind texts. Separated they live in Bookmarksgrove right at the coast
Far far away, behind the word mountains, far from the countries Vokalia and Consonantia, there live the blind texts. Separated they live in Bookmarksgrove right at the coast
Far far away, behind the word mountains, far from the countries Vokalia and Consonantia, there live the blind texts. Separated they live in Bookmarksgrove right at the coast
Far far away, behind the word mountains, far from the countries Vokalia and Consonantia, there live the blind texts. Separated they live in Bookmarksgrove right at the coast
Far far away, behind the word mountains, far from the countries Vokalia and Consonantia, there live the blind texts. Separated they live in Bookmarksgrove right at the coast
Far far away, behind the word mountains, far from the countries Vokalia and Consonantia, there live the blind texts. Separated they live in Bookmarksgrove right at the coast
Far far away, behind the word mountains, far from the countries Vokalia and Consonantia, there live the blind texts. Separated they live in Bookmarksgrove right at the coast
Far far away, behind the word mountains, far from the countries Vokalia and Consonantia, there live the blind texts. Separated they live in Bookmarksgrove right at the coast