Harita Kaydı Nasıl Yapılır?

Harita Kaydı Nasıl Yapılır?

Adım 1 – Tarayıcınızda Google My Business sayfasını açın .

Adım 2 – Sağ üstte, giriş butonunun yanında veya ekranın alt kısmında bulunan “Şimdi Başlayın” butonuna tıklayın.

Adım 3 – Google hesabınızla oturum açın veya yeni bir hesap oluşturun.

Adım 4 – Bunun için sağlanan alana şirket adınızı girin ve “İleri” ye tıklayarak kaydı onaylayın.

Şirket adını seçin. “İleri”yi tıklayarak Google My Business Genel Kullanım Şartları ve Gizlilik Politikası’nı kabul etmiş olursunuz.

Adım 5 – İşletmenizi Google Haritalar’a eklerken işletmenizin nerede görüneceğini seçin. Adresi sağlanan alanlara yazın.

Google, müşterilerin gidebileceği bir mağaza veya ofis konumu eklemek isteyip istemediğinizi soracaktır.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.