NAP Nasıl Uygulanır?

NAP Nasıl Uygulanır?
Dijital pazarlama, kısaltmalarla dolu bir alandır. NAP, yakından ilgilenmek istediğiniz bir kısaltmadır. Ve fazla heyecanlanmadan veya kafanız karışmadan önce bahsettiğimiz NAP, bir iş gününün ortasında almak isteyeceğiniz bir NAP değildir. Bağlantı verdiğimiz NAP, işletme adınız ve iletişim bilgilerinizle ilgilidir ve bu gönderide, bunun ne olduğunu, SEO ve yerel arama için neden önemli olduğunu, nasıl kurulacağını ve en iyi şekilde nasıl elde edileceğini ele alacağız. gücünün dışında.

NAP nedir?

NAP isim, adres, telefon anlamına gelir. NAP, bulunduğunuz herhangi bir sitede kullandığınız şirket adını, adresini ve telefon numarasını ifade eder. NAP, bir müşteri veya potansiyel müşteri yerel bir arama yaptığında organik olarak sıralama yapmak isteyen işletmeler için çok önemlidir.

 

NAP SEO ve yerel arama için neden önemlidir?

NAP’ın önemi nedir? Bu, birçok işletme sahibinin sorduğu bir sorudur. Ve işte cevap…

 

NAP’niz, coğrafi hedefli aramalarda görünmenizi sağlayan şeydir

Arama motorları, coğrafi hedefli aramalarda hangi listelerin gösterileceğine karar vermek için ad, adres ve telefon numarası bilgilerini kullanır. Bu bilgileri web sitenize ve sosyal medya profillerinize eklemezseniz, birileri ürünlerinizi veya hizmetlerinizi yerel olarak aradığında arama motorları işletmenizi nasıl görüntüleyeceğini bilemez.

 

 

NAP’nizin tutarlı kullanımı, meşruiyetinizi doğrulamanın amacıdır.

Arama motoru algoritmaları herkese açık olmasa da, birçok SEO uzmanı, Google gibi büyük arama motorlarının, birden fazla sitede göründüklerinde bir şirketin NAP’sine çapraz referans vererek bir işletmenin meşruiyetini kontrol ettiğine inanır. Arama motorları meşru görmedikleri sitelere öncelik vermezler. Bu nedenle, NAPS, SEO ve yerel aramalar için de önemlidir, çünkü NAP uyumluluğu meşruiyeti işaret eder ve bu nedenle işletmenizin iyi sıralanma olasılığını artırır.

 

Bir SEO stratejisinin parçası olarak uygun şekilde kullanılan doğru ve tutarlı BEP’lerin ek faydaları şunları içerir:

  • En iyi organik arama sıralaması
  • Yerel aramalardan sitelerinize daha fazla trafik
  • Daha fazla potansiyel müşteri
  • Daha fazla iş

 

NAP’nizi ayarlama

Artık sitenizde NAP’nizi etkinleştirmeniz gerektiğini biliyorsunuz. Ancak devam etmeden önce dikkate almak isteyeceğiniz birkaç ayrıntı var. Bu ayrıntıların ayrıntıları birçok işletme sahibini şaşırtıyor, ancak NAP’ı kurarken alınan kararlar ve alınan önlemler kritik öneme sahip. Onlar atlanamaz.

 

1. Şirketinizin adını çevrimiçi olarak nasıl sunacağınıza karar verin

Normal konuşmada sizin veya başkalarının işleri için kullandığı takma adı değil, tam şirket adınızı kullanmak istiyorsunuz. Örneğin, işletmenizin resmi adı Miller Ağacı Kaldırma ve Enkaz Temizleme ise, bunu Miller Ağacı Hizmeti gibi bir türevi yerine adınız olarak kullanabilirsiniz .

 

 

2. Şirket adresinizi nasıl yazacağınıza karar verin

İnsanların adresleri yazarken nasıl farklı notasyonlar kullandığını hiç fark ettiniz mi? Örneğin, “rota”yı “Rt” olarak kısaltırsınız, ancak kelimenin tamamını eşiniz yazar. İş adresinizi İnternet’teki web sitelerine yerleştirirken bu ince farklılıkları göz önünde bulundurmalısınız. Adresiniz her sitede aynı olmalıdır. Yine, her sitede aynı olmalıdır. Tutarlılık önemli olduğu için bu satırı bilerek tekrarladık.

 

İşte adresiniz için bazı seçenekler. Hangi sürümü seçerseniz seçin, her sitede nokta ve büyük harf kullanımına kadar aynı şekilde kullanıldığından emin olun.

  • 111 Ana Cadde
  • 111 Ana Cadde
  • st. Ana, 111

Kartvizitler, broşürler ve broşürler gibi basılı materyalleri yazdırırken ve dağıtırken tutarlılığı korumaktan zarar gelmez. Aslında, şirket adresinizi her zaman aynı şekilde yazmayı alışkanlık haline getirmek daha iyidir.

 

 

3. Telefon numaranızı nasıl biçimlendireceğinize karar verin

Tıpkı adresiniz gibi, bir telefon numarasını biçimlendirmenin de birkaç yolu vardır. Ancak, seçilen formata bağlı kalmanız gerekecektir. İşte bazı seçenekler:

 

  • (800) -123-4567
  • 800-123-4567
  • 800.123.4567

Tutarlılık için faturalar, çekler, broşürler, broşürler, mektuplar ve kartvizitler dahil olmak üzere kağıt ortamda aynı biçimlendirmeyi koruyun.

 

NAP’nin hangi bilgileri kullanması gerektiğinden emin değilseniz, şirketinizi kaydettirirken aldığınız belgeleri kontrol edin. Belgelerinizdeki adı, adresi ve telefon numarasını kullanın.

 

NAP uyumsuzluğunu en aza indirme

NAP’niz, arama motorlarının işletmenizin meşruiyetini doğrulama yollarından biri olarak kabul edildiğinden, bunun web genelinde – tam biçimlendirmeye kadar – dönemler ve her şeyde tutarlı olduğundan emin olmanız gerekir. Bu eylem o kadar önemlidir ki kendi adı vardır: NAP Tutarlılığı.

 

Anlaşmalı NAP, arama motorlarının kim olduğunuzu, ne yaptığınızı ve insanların sizi nasıl bulabileceğini ve sizinle nasıl iletişim kurabileceğini öğrenmek için göründüğünüz tüm web sitelerini kullanmasını kolaylaştırır.

Arama motorları insan gibi düşünür ve hareket eder. İnsanlar birbirinden biraz farklı üç NPS gördüyse, sizinle nasıl iletişim kuracakları konusunda kafalarının nasıl karışabileceğini anlamak kolaydır. Hatta bazıları, üç NAP’nizin üç farklı şirketi temsil ettiğini düşünebilir! İstemiyorsun. Bu nedenle, bir NAP seçmeniz ve buna bağlı kalmanız gerekir.

 

Tabii ki, NAP tutarlılığı hakkında konuşmak, elde etmekten daha kolaydır. Çevrimiçi varlığınızı yönetmekten birden fazla kişi sorumluysa, şirketlerin BEP’leri konusunda çok rahat olmaları anlaşılabilir. Ancak şirketler, NAP yönetişiminin zirvesinde kalmaya çalışmalıdır.

NAP uyumsuzluklarının oluşumunu azaltmak için aşağıdakileri deneyin:

 

  • NAP tutarlılığının önemini tüm çalışanlara iletin.
  • Tüm çalışanların marka bilinci oluşturma incilinize kullanmasını istediğiniz NAP’yi tam olarak ekleyin
  • Şirket ağınızda arama yapması ve görüntülenen NAP’lerin doğruluğunu doğrulaması için bir kişi atayın. BPA’nızın doğruluğunu ve tutarlılığını doğrulamak için aynı kişiye sahip olduğunuz web sitelerinizi ve profillerinizi taramasını ve bakımını yapmasını sağlayın.

 

Nihai NAP Kontrol Listesi – Çevrimiçi Görünürlüğünüzü Artırın, Web Sitenizin Trafiğini Artırın ve Potansiyel Müşteriler Oluşturun

Artık NAP’ın ne anlama geldiğini, neden önemli olduğunu ve NAP tutarlılığını nasıl koruyacağınızı bildiğinize göre, NAP’yi arama motoru optimizasyon stratejinizin bir parçası olarak kullanabilirsiniz.

 

Uygulamayı kolaylaştırmak için bu kontrol listesini oluşturduk:

 

NAP Uygulama Kontrol Listesi

  1. Kullanacağınız NAP’yi tam olarak belirleyin – tam biçimlendirmeye, noktalara ve her şeye kadar
  2. NAP’nizi web sitenizde yayınlayın
  3. NAP’nizi Best Business Bureau’ya (BBB) ​​gönderin
    • Ek telefon numaralarınız veya adresleriniz varsa, bunları BBB’nin “Ek Telefon Numaraları” ve “Ek Adresler” özelliğini kullanarak etkinleştirebilirsiniz.
  4. Bir Google My Business profili oluşturun ve NAP’nizi buna ekleyin / NAP’nizi Google My Business profilinizde güncelleyin
  5. Kendinizi çeşitli dizinlerde listeleyerek çevrimiçi olarak birden fazla NAP site bağlantısı oluşturarak SEO sonuçlarınızı iyileştirin. İşletmenizi ve NAP’nizi aşağıdaki dizinlere eklemeyi deneyin:
    • BilgiABD
    • Yerel ticaret odaları siteleri
    • En İyi İş Bürosu
    • havlama
    • citysearch.com
    • 411.com
    • tüccarcircle.com
    • foursquare.com
  6. NAP’nizi tüm sosyal medya profillerinize (özellikle Google+) ekleyin / Doğruluk ve tutarlılık için NAP’nizi tüm sosyal medya profillerine güncelleyin.

Başladıktan sonra, doğru bir şekilde listelendiğinden ve çevrimiçi olarak tutarlı olduklarından emin olmak için NAP alıntılarını düzenli aralıklarla kontrol etmeniz gerekecektir.

 

NAP’ınızla başa çıkmak için çok mu meşgulsünüz?

Web’de arama yapmak için zamanınız yoksa, tüm NAP’lerinizi kontrol edin ve güncelleyin, endişelenmeyin. Bir dijital pazarlama uzmanı, tüm NAP tekliflerini toplayabilir ve düzeltebilir, NAP’yi hemen çıkma dizinlerine ekleyebilir ve NAP’nizi sosyal medyada göründüğü gibi izleyebilir. Bir uzmanla, yalnızca NAP uyumsuzluğu konusunda endişelenmenize gerek kalmayacak, aynı zamanda çevrimiçi görünürlüğünüzün ve arama motoru sıralamanızın iyileştiğinden emin olabilirsiniz.

 

Profesyonel SEO İpucu: WikiPedia, PageRank’inizi Nasıl Etkileyebilir |

Dünya çapında 325 milyondan fazla okuyucuyla 7. en popüler sitedir. Akademik dünya için güvenilir bir kaynak olmasa da, bunun en popüler ve kullanışlı web sitelerinden biri olduğu konusunda hemfikiriz .

Birçok pazarlamacı Wikipedia’yı iki yoldan biriyle kullanma eğilimindedir. Birincisi, müşteriniz için bir Wikipedia makalesi oluşturmaktır. İkincisi, çeşitli makalelere web sitelerine bağlantılar eklemektir.

Pazarlamacılar neden bağlantılarının Wikipedia’ya dahil edilmesini istiyor?

Bunu daha iyi anlamak için Wikipedia’nın geçmişte nasıl kullanıldığına bakmamız gerekiyor. Açık kaynak topluluğu olarak herkes siteyi düzenleyebilir. Basit ve hızlıdır ve muhtemelen bir geri bağlantı almanın en hızlı yollarından biridir. Birkaç yıl önce pazarlamacılar, Google’ın Wikipedia bağlantılarına çok ağırlık verdiğini öğrendi. Öyle ki, pazarlamacılar bağlantıları olabildiğince hızlı bir şekilde spam göndermeye başladılar.

 

Bu nedenle Wikipedia, “takip etme” linklerini “takip etme” olarak değiştirdi.

Takip Etme ve Takip Et. Wikipedia ile bir fark var mı?

Bağlantıları takip etmeyin, bağlantıları takip etmeyin kadar ağırlık taşımayın. Bence bu hepimizin hemfikir olabileceği bir konu. İstenmeyen postayla mücadele etmek amacıyla Wikipedia, pazarlamacıların siteyi tanıtım amacıyla kullanmasını engellemek için yasaklı bağlantılar politikasını uygulamaya başladı. Bu spam’i caydırırken, Wikipedia’dan gelen bağlantıların değerini etkilemedi.

 

Google, “takip etme” özelliğine rağmen Wikipedia’dan gelen bağlantılara hala çok dikkat ediyor. Bu nedenle, insanlar sayfa sıralamasını iyileştirmek için siteye spam göndermeye devam ediyor, ancak eskisi kadar değil.

 

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.