Title İçinde Anahtar Kelime

Title İçinde Anahtar Kelime

Başlık İçinde anahtar kelime Kullanımı için ilk etapta anahtar kelime analizini bilip bu analizler doğrultusunda title’da anahtar kelimenize yer vereceksiniz.

Anahtar kelime analiziniz, SEO başarısının en önemli parçalarından biridir .

Öncelikle, nispeten yüksek trafiğe sahip, ancak aynı zamanda sıralaması çok zor olmayan anahtar kelimeleri belirlemek istersiniz – bu genellikle söylemesi yapmaktan daha kolaydır.

Bu kılavuzda şunları öğreneceksiniz:

  • Anahtar kelime analizi nedir
  • Anahtar kelime analizi yapmak neden önemlidir?
  • Hangi kelimelerin ve cümlelerin farkında olmalısınız
  • Adım adım anahtar  kelime analizi nasıl yapılır?
  • Doğru anahtar kelimeleri bulmak için kullanılacak en iyi 10 aracım

Anahtar kelime analizi nedir?

Anahtar kelime analizi, sitenizin arama motorlarında (Google, Bing vb.) daha üst sıralarda yer almasını sağlayacak doğru anahtar kelimeleri bulmak anlamına gelen SEO’nun bir parçasıdır .

Bu kelimelere dayanarak, müşterilerin sizi bulması ve web sitenizi ziyaret etmesi için uyarlanmış alakalı içerik oluşturabilirsiniz.

Anahtar kelime analizinizi yapmadan önce…

Anahtar kelime analizinize başlamadan önce, sitenizin Viseo’nun ücretsiz SEO analizini almanızı şiddetle tavsiye ederim .

Ardından, web sitenizin şu anda nasıl performans gösterdiği hakkında iyi bir fikir edinecek ve düzeltmeniz gereken şeyler hakkında ipuçları alacaksınız.

Analizde, diğer şeylerin yanı sıra şunları alacaksınız;

  • Somut ipuçları teknik iyileştirmeler
  • En önemli anahtar kelimelerinizden birinin analizi
  • Bağlantılarınızın analizi
  • Sitenizin Google’da daha iyi görünmesi için yapılacaklar listesi.

Dikkat edilmesi gereken önemli kelimeler ve ifadeler

Her sektörde olduğu gibi, SEO’da da farkında olmanız gereken bir dizi özel kelime ve kelime öbeği vardır.

Bunları bilmeden de elbette yapabilirsiniz, ancak daha derine inmek veya bilginizi genişletmek istiyorsanız bu sizin için daha kolay hale getirir. Bu nedenle burada bunlardan bazılarını anlatacağım.

Arama Amacı

Arama amacı, tüketicinin aramalarıyla ilgili niyetini, yani neden yaptıkları şekilde arama yaptıklarını ifade eder. Bu, sitenizin içeriğini nasıl tasarlamanız gerektiğini anlamak için önemlidir.

Çalışmanızı arama terimleri ve anahtar kelimeler etrafında yapılandırma şekliniz, müşterinin bilgi aradığına veya satın almaya hazır olup olmadığına bağlı olarak farklılık gösterir .

Arama amacı, genellikle kullanıcının aramaya nasıl girdiğine ve ne bulmayı umduğuna da yansır. Bunun farkında değilseniz, bilgi arayan bir kişiyi doğrudan kasaya veya satın almak isteyen bir kişiyi bir bilgi sayfasına yönlendirme riskiniz vardır.

Bu iki durumda da müşteride hayal kırıklığı yaratılır ve sonuç olarak sizin müşteriniz olma isteği azalır.

Uzun kuyruklu anahtar kelimeler

Uzun kuyruklu anahtar kelimeler veya uzun arama cümleleri, en az üç ila dört kelimeden oluşan anahtar kelimelerdir.

Normal, geniş anahtar kelimelerden farklı olarak, uzun kuyruklu anahtar kelimeler daha spesifiktir; bu, daha az rekabet olduğu için genellikle sıralamanın daha kolay olduğu anlamına gelir.

Arayan kişi ne istediğini bildiğinden, uzun arama ifadeleri, sıradan anahtar kelimelerden önemli ölçüde daha yüksek bir dönüşümle sonuçlanabilir.

Bu nedenle, bunları anahtar kelime araştırmanıza dahil etmek, SEO çalışmanızla en iyi sonuçları elde etmek için yapmanızı önerdiğim bir şeydir.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.